Pinguinss!! - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Annabel Boer - WaarBenJij.nu Pinguinss!! - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Annabel Boer - WaarBenJij.nu

Pinguinss!!

Blijf op de hoogte en volg Annabel

27 Juli 2015 | Australië, Saint Kilda

Weer even een kleine update!

Het is echt asociaal koud hier! plus het regent elke dag. Dacht ik eindelijk uit het kleine koude kikkerlandje weg te zijn. Nee het is me hierna toe gevolgd. Achja, is het makkelijker om te wennen denk ik.

Van het weekend ben ik naar het strand toegegaan. Er was mij verteld dat daar pinguins te zien zijn op het strand en natuurlijk wilde ik die graag zien. Ik heb een trein kaartje gekocht en ben naar het strand Sint Kilda gegaan. De pinguins zouden na 7 uur verschijnen, na zonsondergang. Ik was er super vroeg en achteraf heb ik daar zware spijt van gehad, omdat ik na een half uur op het strand te staan tussen de andere 50 pinguinsspotters geen gevoel meer had in mijn lichaam.

Op een gegeven moment zag ik alle toeristen rennen naar 1 bepaalde plek. Daar was pinguin nummer 1. Ik kon er helaas niet bijkomen, omdat alle mensen helemaal door het dolle heen waren. Ik liep naar boven om te kijken of er tussen de rotsen misschien nog meer zaten. Er daar zat die, de kleine happy feet. Het meest schattige dat ik ooit heb gezien, aangezien deze pinguins even groot zijn als mijn voet ongeveer. Ik heb gelukkig een foto van hem kunnen maken, zodat ik dit moment met jullie kon delen.

Echter, vandaag is het echte leven begonnen. Ik had mijn eerste les. Het was een goede les, niet saai niet spectaculair, maar ik denk dat dat nog wel goed komt. De collegezaal daarentegen was de meest fancy collegezaal die ik ooit in mijn leven heb gezien. Een eigen bureaustoel, stopcontacten en noem maar op. Nu zullen jullie wel denken, meid je bent in Australie ga over iets leuks praten, maar als jullie weten wat voor collegezalen ik gewend ben, dan is dit iets om over naar huis te schrijven!

Ik ben nu net terug van "uitgaan" en lig lekker warm in mijn bed aangezien ik morgen weer naar de uni moet om mijn andere vak te gaan bekijken. Ik ben benieuwd.

Ik upload morgen de foto's!

Slaaplekker
XOX annabel

  • 30 Juli 2015 - 23:03

    Laura:

    Hey meis,

    Leuk om zo je verhalen te kunnen lezen! Van je moeder hoorde ik al het een en ander. Ik hoop dat je snel je draai kunt vinden en leuke mensen ontmoet. Die pinguins klinkien echt heeeel leuk!!!

    Geniet nog maar lekker daar!

    Dikke kus ook van Nina en Tygo! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabel

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 2004

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 31 December 2015

Exchange Melbourne

Landen bezocht: